Terms of service
Termeni si conditii de utilizare
Cititi cu atentie continutul acestei sectiuni inainte de a utiliza website-ul www.tria-alfa.ro, deoarece prin accesarea si utilizarea website-ului www.tria-alfa.ro, acceptati termenii si conditiile afisate in prezenta sectiune. Dacă nu sunteti de acord cu Termenii si conditiile de utilizare a acestui website, nu il puteti accesa si utiliza, iar daca o faceti, se aplica prevederile prezentei sectiuni, fara limitari si fara derogari.
Termenii si conditiile afisate pe acest website pot fi oricand actualizate si adaptate la prevederile actelor normative in vigoare, iar utilizatorii trebuie sa verifice aceasta sectiune cu ocazia oricarei utilizari a website-ului. Continuarea utilizarii website-ului echivaleaza cu acceptarea modificarilor si actualizarilor.
1. DATELE DE IDENTIFICARE ALE FURNIZORULUI PRODUSELOR
Denumire furnizor:
SC TRIA ALFA BIJUTERII SRL
Nr. inregistrare in registrul comertului:
J40/2496/2000
Cod Unic de Identificare (CUI):
CUI RO12818780
Sediu social:
Bucuresti, sector 3, Drumul Intre Tarlale, nr.45 A
Bucuresti
Telefon mobil / Whatsapp: (+4 021) 255.14.65
E-mail: office@tria-alfa.ro
2. CONTINUTUL SECTIUNII „TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE A WEBSITE-ULUI WWW.TRIA-ALFA.RO”
In sectiunea „Termeni si conditii de utilizare a website-ului www.tria-alfa.ro” veti gasi regulile aplicabile incheierii contractelor la distanta si comertului electronic, astfel cum sunt aplicate de furnizorul de produse si in conformitate cu actele normative in vigoare. Pentru regulile aplicabile protectiei persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, va rugam sa accesati sectiunea „Protectia datelor cu caracter personal”.
Toate imaginile de pe websiteul www.tria-alfa.ro sunt cu titlu de prezentare si pot fi usor diferite de realitate in privinta culorilor si a detaliilor de fabricare, fara a putea fi angajata culpa furnizorului. Aceste diferente pot aparea din cauza mijloacelor tehnice de fotografiere (obiectivul aparatului de fotografiat) si de redare a produselor (ecranele dispozitivelor cu care se accesează website-ul, cum ar fi smartphone, tabletă, laptop, etc). Furnizorul va prezenta produsele intr-o maniera cat mai aproape de realitate, insa nu garanteaza diferentele de culoare si ale detaliilor de executie pentru motivele de mai sus. Cumparatorul are dreptul sa returneze produsele in cazul in care constata aceste diferente, completand formularul de retragere din contract de mai jos.
3. AVERTISMENT PRIVIND SANATATEA
Nu ne asumam raspunderea pentru daunele provocate persoanelor alergice la anumiti coloranti sau anumite metale continute de produsele noastre; aceste persoane trebuie sa manifeste atentie si precautie si sa nu achizitioneze produse care contin componente alergenice.
4. REGULILE APLICABILE VANZARII/CUMPARARII DE PRODUSE DE PE WEBSITE-UL WWW.TRIA-ALFA.RO
4.1. Domeniul de aplicare al Termenilor si Conditiilor
Produsele comercializate prin intermediul website-ului www.tria-alfa.ro sunt destinate exclusiv consumatorilor, astfel cum sunt definiti de legislatia in vigoare.
Termenii si Conditiile descrise in prezenta sectiune sunt aplicabile tuturor contractelor de vanzare incheiate prin intermediul magazinului online disponibil pe www.tria-alfa.ro, intre
SC TRIA ALFA BIJUTERII SRL
(numit in continuare „Vanzatorul” sau „Furnizorul”) si consumator (numit in continuare „Cumparatorul”).
Contractele de vanzare-cumparare de produse de pe website-ul www.tria-alfa.ro sunt supuse Termenilor si Conditiilor de la data incheierii contractului. Orice dispozitii contrare Termenilor şi Condiţiilor valabile la data incheierii contractului nu isi vor produce efectele, chiar dacă acestea sunt cunoscute de parti, cu exceptia situatiei in care aplicarea lor este imperativa prin lege sau convenita in mod explicit in scris.
4.2. Informare prealabila
Achizitia produselor de pe website-ul www.tria-alfa.ro va incepe prin accesarea butonului „Adauga in cos”aferent fiecarui produs, dupa care, in functie de ce doriti in continuare, se va accesa butonul „Continua cumparaturile”, „Actualizeaza cosul”, „Goleste cos cumparaturi” sau „Finalizeaza comanda”, urmand pasii solicitati in succesiunea lor.
Pentru a avea la dispozitie un istoric al comenzilor dumneavoastra, va puteti inregistra pe website-ul www.tria-alfa.ro, accesand butonul „Inregistreaza-te”. Ulterior, ori de cate ori veti intra in contul dumneavoastra apasand butonul „Autentifica-te”, veti avea acces la istoricul comenzilor si datele de contact ale contului, pe care le veti putea modifica cand nu mai sunt actuale.
Orice eroare de introducere a datelor personale va putea fi corectata prin accesarea butonului „Autentifica-te”. In situatia in care comanda a fost deja plasata in baza unor date eronate sau care nu mai sunt de actualitate, trebuie sa transmiteti, in termen de 24 de ore dupa efectuarea comenzii, un e-mail la adresa de posta electronica office@tria-alfa.ro, prin care veti indica datele de contact/livrare corecte. In caz contrar, SC TRIA ALFA BIJUTERII SRL nu isi asuma nicio raspundere pentru incorecta furnizare a datelor de livrare a produselor comandate.
Contractul de vanzare-cumparare de produse de pe website-ul www.tria-alfa.ro se va considera incheiat intre Vanzator si Cumparator la data accesarii butonului „Trimite comanda”, urmata de transmiterea e-mailului de confirmare a comenzii, prin posta electronica, la adresa de e-mail indicata de Cumparator, fara a fi necesara semnarea de catre vanzator si cumparator a unui inscris ad-probationem in sensul Codului civil.
Vanzatorul nu este tinut responsabil de indicarea de catre Cumparator a unor date de contact gresite sau partial nereale ori a unor date de contact ale altei persoane decat Cumparatorul, daca acestea nu sunt rectificate in termen de 24 de ore astfel cum s-a aratat mai sus, si daca aceste date eronate au determinat nereceptionarea de catre Cumparator a e-mailului de confirmare a comenzii.
Vanzarea/Cumpararea de produse de catre vanzator este guvernata de Legea nr. 365/2002 privind comertul electronic, OG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, OUG nr. 49/2009 privind libertatea de stabilire a prestatorilor de servicii şi libertatea de a furniza servicii în România si orice acte normative cu dispozitii imperative care reglementeaza activitatea Vanzatorului.
4.3. Incheierea contractului
Vânzătorul are dreptul de a limita comanda la o cantitate considerata obisnuita în practica comercială, atunci cand presupunerea sa rezonabila este aceea ca persoana care a plasat comanda nu este un Consumator in sensul legii.
După introducerea tuturor datelor comenzii si inainte de finalizarea acesteia, Cumparatorului i se va prezenta o lista cu toate produsele comandate si i se va acorda posibilitatea de a corecta eventualele erori facute la introducerea datelor.
Dupa plasarea comenzii, continutul acesteia va fi salvat de catre Vanzator si va fi trimis prin email cumparatorului.
Contractul se va considera incheiat in momentul confirmarii, pe un suport durabil, de catre profesionist a acceptarii comenzii transmise de Cumparator.
4.4. Preturi, conditii de plata si mijloace de plata
Pretul oferit la momentul efectuarii comenzii este pretul ferm, aplicabil intre partile contractului incheiat la distanta, si nu contine TVA ( neplatitor tva). Vanzatorul nu include in pretul produsului nicio taxa vamala si nicio alta taxa de import sau de transport, acestea intrand in sarcina cumparatorului.
In cazul unor oferte speciale, pretul oferit va fi limitat la termenii ofertei speciale astfel cum vor fi ei mentionati in mod vizibil pe website.
Costurile aditionale care vor fi adaugate pretului produselor (cum ar fi costurile de livrare) vor fi afisate separat si in mod vizibil inainte de finalizarea comenzii.
Mijloacele de plata acceptate sunt: transfer bancar, depunere numerar in contul bancar al Vanzatorului la ghiseul bancii si plata in numerar (ramburs la livrare).
In cazul platilor prin folosire de card de credit, card bancar sau transfer bancar, plata se va efectua concomitent cu finalizarea comenzii. Pentru plati in cont prin prezentare la ghiseele bancilor, cumparatorul trebuie sa achite factura si sa trimita dovada platii in termen de 5 zile calendaristice de la data plasarii comenzii si emiterii facturii.
Dupa aceasta perioada, daca nu a primit plata, vanzatorul este indreptatit sa anuleze factura si comanda. Daca cumparatorul va achita, totusi, costul produselor dupa implinirea termenului de 5 zile de mai sus, vanzatorul ii va reconfirma comanda (ce initial fusese anulata) si ii va aduce la cunostinta Cumparatorului daca mai detine pe stoc produsele solicitate. In cazul in care produsele anterior comandate nu se mai gasesc pe stoc, Vanzatorul il va anunta pe Cumparator ca are posibilitatea sa aleaga alte produse la pret echivalent sau sa i se returneze banii. Cumparatorul este obligat sa comunice in maxim 5 zile calendaristice varianta optiunea sa, dupa care vanzatorul ii va confirma primirea comenzii sau a solicitarii returnarii banilor si va proceda in consecinta.
4.5. Suportarea riscului
In cazul contractelor in care Vanzatorul livreaza produsele catre Cumparator, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat Cumparatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat Cumparatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre Cumparator sa transporte produsele, iar această optiune nu a fost oferita de catre Vanzator, fara a aduce atingere drepturilor Cumparatorului fata de Vanzator.
Produsele livrate raman proprietatea Vanzatorului pana la plata completa a pretului de achizitie, iar Cumparatorul trebuie sa trateze produsele cu atentie si diligenta.
5. GARANTII ASUPRA PRODUSELOR VANDUTE SI SOLUTIONAREA RECLAMATIILOR
Vanzatorul este raspunzator fata de Cumparator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele.
Termenul de garantie este de 6 luni de la data livrarii produsului. Dupa expirarea acestui termen, Cumparatorii pot pretinde remedierea sau inlocuirea produselor care nu pot fi folosite in scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse aparute in cadrul duratei medii de utilizare, in condiţiile legii.
Durata medie de utilizare a produselor comercializate pe website-ul www.tria-alfa.ro este de 6 luni.
Cumparatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate in termen de doua luni de la data la care a constatat-o. Pana la proba contrara, lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezuma ca a existat la momentul livrarii acestuia, cu exceptia cazurilor in care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.
Cumparatorul are obligatia de a returna produsul/produsele defecte, exclusiv prin intermediul firmei de curierat cu care i-au fost livrate de catre Vanzator, catre SC TRIA ALFA BIJUTERII SRL, la adresa: Strada Drumul Intre Tarlale nr. 45A Bucuresti, sector 3. COD POSTAL 032982
Cumparatorul va returna produsul/produsele defecte cu elementele de identificare intacte (serial number/eticheta, sigilii ), impreuna cu accesoriile aferente, in starea in care au fost primite de cumparator, impreuna cu o copie a facturii fiscale, in orice ambalaj de natura a asigura transportul produsului/produselor in siguranta (fara sa fie necesara pastrarea ambalajului original). In cazul in care produsele ajung la Vanzator incomplete sau intr-o alta stare decat cea in care au fost trimise de Vanzator, urmare a neglijentei Cumparatorului si fara documentele solicitate, garantia nu va fi solutionata.
In cazul lipsei conformitatii produselor, Cumparatorul are dreptul:
i) de a solicita Vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, in conditiile urmatoare:
- in cazul lipsei conformitatii, Cumparatorul are dreptul de a solicita Vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este disproportionata sau imposibila. O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune Vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare: valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate; importanta lipsei de conformitate; daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru Cumparator. O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca Vanzatorul nu poate asigura produse identice pentru inlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
- orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre Vanzator si Cumparator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care Cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta Vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul Vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare.
- in cazul repararii produsului, in acesta vor fi montate numai piese noi.
- Vanzatorul are aceleasi obligatii pentru produsul inlocuit ca si pentru produsul vandut initial.
- notiunea fara plata se refera la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile postale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manopera, materiale utilizate şi ambalare.
ii) de a beneficia de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs, in conditiile urmatoare:
- Cumparatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri: daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului; daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila; daca Vanzatorul nu a luat masura reparatorie, in termen de 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare, fara inconveniente semnificative pentru Cumparator.
- Cumparatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa conformitatii este minora.
In cazul in care nici una dintre variantele de mai sus nu este posibila, clientului i se va rambursa contravaloarea produsului, prin ordin de plata in cont bancar.
Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea Cumparatorului doar in cazul in care se constata ca defectiunea sesizata de catre client nu este o problema de garantie, ci un rezultat al unei utilizari neadecvate a produsului.
Garantia se refera exclusiv la defecte de fabricatie si nu acopera defectiuni aparute in urma utilizarii necorespunzatoare a produsului sau uzura de purtare. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate, cum ar fi supunerea la diverse substante pe baza de alcool, apa, umezeala sau orice fel de lichide, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc., interventia mecanica sau plastica asupra produselor etc.
Orice alta reclamatie primita de la Cumparator va fi solutionata de Vanzator in cel mai scurt termen posibil, dar care nu va depasi 30 de zile calendaristice. Vanzatorul va depune eforturile necesare identificarii unei solutii satisfacatoare.
PRECAUTII SI INFORMATII UTILE DESPRE BIJUTERII
Placarea bijuteriilor din metal comun cu aur 24k, rodiu sau argint 1000: se face prin acoperire galvanica a unui metal de bază nepretios, respectiv staniu (100%), cu un strat de metal pretios de aur/argint/rhodium de 1 micron.
In urma purtarii intensive acoperirile de aur si argint vor disparea in timp sau se vor patina (cazul argintului pur 1000 care oxideaza/ se ingalbeneste natural ) necesitand repetarea procedurilor tehnice de placare. Placarea cu rhodium este cea mai rezistenta si mai stabila in timp, insa nu exclude complet cele mentionate mai sus.
Pentru a proteja cat mai bine si a prelungi durata de viata a bijuteriilor dvs. este necesar sa urmati recomandarile de mai jos:
a. Va recomandam sa feriti bijuteriile de lovituri, sa deschideti cu delicatete bratarile, cerceii, colierele, lanturile etc.
b. Bijuteriile se vor da jos obligatoriu inainte culcare/dus/inot, de a spala vasele sau inaintea altor activitati similare in care bijuteriile ar veni in contact cu apa, detergenti, produse cosmetice si chimice sau corozive, pentru a evita dezlipirea monturilor ( pietre semipretiose, cristalele , perlele, margele), uzura partilor metalice sau care contin alte materiale si pentru a nu-si schimba culoarea si a nu se deteriora stratul de metal pretios de la suprafata.
c. Bijuteriile aurite/ argintate/ rodinate/cuprate isi pierd luciul si chiar depunerea de metal pretios daca intra in contact direct cu sprayuri, produse cosmetice, produse petro-chimice, diluanti sau solventi!
d. Materialele de natura organica ( perle, coral, scoici, sidef , pietre semipretioase) precum si produsele care sunt emailate ( cu vopsea acrilica, rasina epoxidica sau email la rece) sunt sensibile la produsele cosmetice, petro-chimice, alcool, dizolvanti/diluanti/ solventi!
e. Colierele nu se vor purta in timpul somnului, pentru a evita deteriorarile sau ranirile.
f. Bijuteriile nu se vor purta in timpul unor activitati fizice de contact sau care au ca rezultat transpiratia abundenta , pentru a se evita zgarierea stratului de suprafata , dezlipirea partilor sau indepartarea stratului de suprafata al bijuteriei.
g. Pentru ingrijirea bijuteriilor si pastrarea stralucirii acestora va recomandam sa utilizati o carpa moale, speciala pentru curatarea acestora si in nici un caz nu utilizati solventi sau substante chimice. NU frecati! De asemenea, nu folositi parfum, creme sau spray fixativ in vecinatatea bijuteriilor.
h. Nu lipiti cristalele si componentele cazute cu adeziv tip “picatura” sau de orice alt tip. in caz contrar, bijuteria isi pierde garantia si nici nu mai poate fi recuperata prin reconditionare.
i. Nu pastrati bijuteriile in aer liber intr-un mediu umed, in cutii de carton, pungi de hartie sau de lemn- lemnul, stejarul in special, contine un acid care ii grabeste ingalbenirea, ci doar in saculeti de bumbac, individual, la loc uscat. Transportarea lor se face doar in cutia de bijuterie aferenta.
j. Pentru modelele de bijuterii decorate cu pietre (cristale , perle sticla , sticla de Murano ), in cazul caderii acestora , producatorul sau dupa caz vanzatorul le va inlocui gratuit intr-un termen rezonabil, numai in situatiile in care acest lucru nu este imputabil cumparatorului.
k. Conform legii 449/2003, art. 11 alin.2, cumparatorul nu poate cere inlocuirea bijuteriei din motivul caderii cristalelor sau spargerii margelelor din sticla de Murano.
Reconditionarea bijuteriilor se face gratuit in termen de 6 luni doar daca au fost respectate punctele de mai sus.
Reparatiile de service pentru cazurile care nu sunt incluse in aceasta garantie vor fi facturate cumparatorului.
Garantia nu include deterioarea provocata bijuteriei din nerespectarea indicatiilor de la punctul 1 ( precautii si informatii utile), accidentelor, a neglijentei, a utilizarii necorespunzatoare a acesteia sau a altor factori care nu au legatura cu defectele de material sau de manopera.
Nu se ofera garantie in cazul persoanelor alergice ( alama, cupru, staniu, aur 9k, argint sub 950) sau cu alte afectiuni ale pielii, si nu incurajam purtarea bijuteriilor de acest tip de catre persoanele cu sensibilitati.