Left Continua cumparaturile
Comanda dumneavoastră

Nu aveți articole în coș

*** TERMENUL DE LIVRARE PENTRU PRODUSELE CARE NU SE AFLA IN STOC ESTE DE 3 ZILE LUCRATOARE ***

Termeni si conditii de utilizare

Cititi cu atentie continutul acestei sectiuni inainte de a utiliza website-ul www.tria-alfa.ro deoarece prin accesarea si utilizarea website-ului www.tria-alfa.ro, acceptati termenii si conditiile afisate in prezenta sectiune. Dacă nu sunteti de acord cu Termenii si conditiile de utilizare a acestui website, nu il puteti accesa si utiliza, iar daca o faceti, se aplica prevederile prezentei sectiuni, fara limitari si fara derogari.

Termenii si conditiile afisate pe acest website pot fi oricand actualizate si adaptate la prevederile actelor normative in vigoare, iar utilizatorii trebuie sa verifice aceasta sectiune cu ocazia oricarei utilizari a website-ului. Continuarea utilizarii website-ului echivaleaza cu acceptarea modificarilor si actualizarilor.

 

1. DATELE DE IDENTIFICARE ALE FURNIZORULUI PRODUSELOR

Denumire furnizor:

SC TRIA ALFA BIJUTERII SRL

Nr. inregistrare in registrul comertului: 

J40/2496/2000

Capital Social: 600 lei. 

Cod Unic de Identificare (CUI): 

CUI RO12818780

Sediu social: 

Bucuresti, sector 3, Drumul Intre Tarlale, nr.45 A

Bucuresti

Telefon mobil / Whatsapp:+40 771 395 069

E-mail: office@tria-alfa.ro

 

2. CONTINUTUL SECTIUNII „TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE A WEBSITE-ULUI WWW.TRIA-ALFA.RO”

In sectiunea „Termeni si conditii de utilizare a website-ului www.tria-alfa.ro” veti gasi regulile aplicabile incheierii contractelor la distanta si comertului electronic, astfel cum sunt aplicate de furnizorul de produse si in conformitate cu actele normative in vigoare. Pentru regulile aplicabile protectiei persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, va rugam sa accesati sectiunea „Protectia datelor cu caracter personal”.

Toate imaginile de pe websiteul www.tria-alfa.ro sunt cu titlu de prezentare si pot fi usor diferite de realitate in privinta culorilor si a detaliilor de fabricare, fara a putea fi angajata culpa furnizorului. Aceste diferente pot aparea din cauza mijloacelor tehnice de fotografiere (obiectivul aparatului de fotografiat) si de redare a produselor (ecranele dispozitivelor cu care se accesează website-ul, cum ar fi smartphone, tabletă, laptop, etc). Furnizorul va prezenta produsele intr-o maniera cat mai aproape de realitate, insa nu garanteaza diferentele de culoare si ale detaliilor de executie pentru motivele de mai sus. Cumparatorul are dreptul sa returneze produsele in cazul in care constata aceste diferente, completand formularul de retragere din contract de mai jos.

 

3. AVERTISMENT PRIVIND SANATATEA

Nu ne asumam raspunderea pentru daunele provocate persoanelor alergice la anumiti coloranti sau anumite metale continute de produsele noastre; aceste persoane trebuie sa manifeste atentie si precautie si sa nu achizitioneze produse care contin componente alergenice.

 

4. REGULILE APLICABILE VANZARII/CUMPARARII DE PRODUSE DE PE WEBSITE-UL WWW.TRIA-ALFA.RO

 

4.1. Domeniul de aplicare al Termenilor si Conditiilor

Produsele comercializate prin intermediul website-ului www.tria-alfa.ro sunt destinate exclusiv consumatorilor, astfel cum sunt definiti de legislatia in vigoare.

Termenii si Conditiile descrise in prezenta sectiune sunt aplicabile tuturor contractelor de vanzare incheiate prin intermediul magazinului online disponibil pe www.tria-alfa.ro, intre

SC TRIA ALFA BIJUTERII SRL

 (numit in continuare „Vanzatorul” sau „Furnizorul”) si consumator (numit in continuare „Cumparatorul”).

Contractele de vanzare-cumparare de produse de pe website-ul www.tria-alfa.ro sunt supuse Termenilor si Conditiilor de la data incheierii contractului. Orice dispozitii contrare Termenilor şi Condiţiilor valabile la data incheierii contractului nu isi vor produce efectele, chiar dacă acestea sunt cunoscute de parti, cu exceptia situatiei in care aplicarea lor este imperativa prin lege sau convenita in mod explicit in scris.

 

4.2.  Informare prealabila

Achizitia produselor de pe website-ul www.tria-alfa.ro va incepe prin accesarea butonului „Adauga in cos” aferent fiecarui produs, dupa care, in functie de ce doriti in continuare, se va accesa butonul „Continua cumparaturile”, „Actualizeaza cosul”, „Goleste cos cumparaturi” sau „Finalizeaza comanda”, urmand pasii solicitati in succesiunea lor.

Pentru a avea la dispozitie un istoric al comenzilor dumneavoastra, va puteti inregistra pe website-ul www.tria-alfa.ro, accesand butonul „Inregistreaza-te”. Ulterior, ori de cate ori veti intra in contul dumneavoastra apasand butonul „Autentifica-te”, veti avea acces la istoricul comenzilor si datele de contact ale contului, pe care le veti putea modifica cand nu mai sunt actuale.

Orice eroare de introducere a datelor personale va putea fi corectata prin accesarea butonului „Autentifica-te”. In situatia in care comanda a fost deja plasata in baza unor date eronate sau care nu mai sunt de actualitate, trebuie sa transmiteti, in termen de 24 de ore dupa efectuarea comenzii, un e-mail la adresa de posta electronica office@tria-alfa.ro, prin care veti indica datele de contact/livrare corecte. In caz contrar, SC  TRIA ALFA BIJUTERII SRL  nu isi asuma nicio raspundere pentru incorecta furnizare a datelor de livrare a produselor comandate.

Contractul de vanzare-cumparare de produse de pe website-ul www.tria-alfa.ro se va considera incheiat intre Vanzator si Cumparator la data accesarii butonului „Trimite comanda”, urmata de transmiterea e-mailului de confirmare a comenzii, prin posta electronica, la adresa de e-mail indicata de Cumparator, fara a fi necesara semnarea de catre vanzator si cumparator a unui inscris ad-probationem in sensul Codului civil.

Vanzatorul nu este tinut responsabil de indicarea de catre Cumparator a unor date de contact gresite sau partial nereale ori a unor date de contact ale altei persoane decat Cumparatorul, daca acestea nu sunt rectificate in termen de 24 de ore astfel cum s-a aratat mai sus, si daca aceste date eronate au determinat nereceptionarea de catre Cumparator a e-mailului de confirmare a comenzii.

Vanzarea/Cumpararea de produse de catre vanzator este guvernata de Legea nr. 365/2002 privind comertul electronic, OG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, OUG nr. 49/2009 privind libertatea de stabilire a prestatorilor de servicii şi libertatea de a furniza servicii în România si orice acte normative cu dispozitii imperative care reglementeaza activitatea Vanzatorului.

 

4.3. Incheierea contractului

Vânzătorul are dreptul de a limita comanda la o cantitate considerata obisnuita în practica comercială, atunci cand presupunerea sa rezonabila este aceea ca persoana care a plasat comanda nu este un Consumator in sensul legii.

După introducerea tuturor datelor comenzii si inainte de finalizarea acesteia, Cumparatorului i se va prezenta o lista cu toate produsele comandate si i se va acorda posibilitatea de a corecta eventualele erori facute la introducerea datelor.

Dupa plasarea comenzii, continutul acesteia va fi salvat de catre Vanzator si va fi trimis prin email cumparatorului.

Contractul se va considera incheiat in momentul confirmarii, pe un suport durabil, de catre profesionist a acceptarii comenzii transmise de Cumparator.

 

4.4. Preturi, conditii de plata si mijloace de plata

Pretul oferit la momentul efectuarii comenzii este pretul ferm, aplicabil intre partile contractului incheiat la distanta, si contine TVA. Vanzatorul nu include in pretul produsului nicio taxa vamala si nicio alta taxa de import sau de transport, acestea intrand in sarcina cumparatorului.

In cazul unor oferte speciale, pretul oferit va fi limitat la termenii ofertei speciale astfel cum vor fi ei mentionati in mod vizibil pe website.

Costurile aditionale care vor fi adaugate pretului produselor (cum ar fi costurile de livrare) vor fi afisate separat si in mod vizibil inainte de finalizarea comenzii.

Mijloacele de plata acceptate sunt: transfer bancar, depunere numerar in contul bancar al Vanzatorului la ghiseul bancii si plata in numerar (ramburs la livrare).

In cazul platilor prin folosire de card de credit, card bancar sau transfer bancar, plata se va efectua concomitent cu finalizarea comenzii. Pentru plati in cont prin prezentare la ghiseele bancilor, cumparatorul trebuie sa achite factura si sa trimita dovada platii in termen de 5 zile calendaristice de la data plasarii comenzii si emiterii facturii.

Dupa aceasta perioada, daca nu a primit plata, vanzatorul este indreptatit sa anuleze factura si comanda. Daca cumparatorul va achita, totusi, costul produselor dupa implinirea termenului de 5 zile de mai sus, vanzatorul ii va reconfirma comanda (ce initial fusese anulata) si ii va aduce la cunostinta Cumparatorului daca mai detine pe stoc produsele solicitate. In cazul in care produsele anterior comandate nu se mai gasesc pe stoc, Vanzatorul il va anunta pe Cumparator ca are posibilitatea sa aleaga alte produse la pret echivalent sau sa i se returneze banii. Cumparatorul este obligat sa comunice in maxim 5 zile calendaristice varianta optiunea sa, dupa care vanzatorul ii va confirma primirea comenzii sau a solicitarii returnarii banilor si va proceda in consecinta.

 

4.5. Suportarea riscului

In cazul contractelor in care Vanzatorul livreaza produsele catre Cumparator, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat Cumparatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat Cumparatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre Cumparator sa transporte produsele, iar această optiune nu a fost oferita de catre Vanzator, fara a aduce atingere drepturilor Cumparatorului fata de Vanzator.

Produsele livrate raman proprietatea Vanzatorului pana la plata completa a pretului de achizitie, iar Cumparatorul trebuie sa trateze produsele cu atentie si diligenta.

 

4.6. Livrarea si taxele de transport

Vanzatorul livreaza produsele dupa cum urmeaza:

FAN COURIER - expeditii Romania- ( BUCURESTI SI ORASELE PRINCIPALE DIN TARA) 23,00 lei ; pentru localitati limitrofe unde exista Km exteriori fata de sediile Fan Courier, taxa de transport va fi calculata de catre transportator si transmisa ulterior clientului prin intermediul Vanzatorului, inainte de prelucrarea si livrarea comenzii. ( Observatie: nu oferim optiunea de deschidere a coletului la livrare pentru comenzile plasate in site-ul nostru). Pentru livrari care au kilometri exteriori fata de sediile Fan Curier, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a solicita Cumparatorului plata comenzii prin transfer bancar, excluzand varianta Ramburs, iar costul transportului, indiferent de valoarea comenzii, revine Cumparatorului. 

DHL - expeditii externe – costuL de transport este 225 lei ( zonele 1-4) sau in functie de destinatie si greutatea coletului. Plata comenzilor externe se face exclusiv prin card online sau transfer bancar, nu este disponibila varianta ramburs. 

In conformitate OUG 34/2014, in cazul în care vanzatorul nu poate livra bunul intrucat acesta nu este disponibil, trebuie să informeze cumparatorul despre această indisponibilitate.

Costurile de expediere sunt indicate inainte de confirmarea comenzii si sunt separate de pretul produselor.

In cazul in care produsele nu pot fi livrate din orice motive pentru care Vanzatorul nu este raspunzator (exemplu: Cumparatorul a indicat o adresa gresita, etc.), se vor adauga costuri de livrare suplimentare. In acest caz Cumparatorul suporta costurile suplimentare de returnare a produselor de la adresa gresita si de expediere a produselor conform datelor corecte si nu poate obtine despagubiri pentru intarzierea la livrare cauzata din vina sa. Acest lucru nu se aplica in cazul retragerii din contract, conform prevederii de mai jos.

Produsele prezentate pe site se livreaza la cererea Cumparatorului, intr-un termen de maximum 3 zile lucratoare, iar daca produsele nu se afla pe stoc, termenul poate fi prelungit pana la 30 de zile calendaristice, Vanzatorul anuntand Cumparatorul lipsa disponibilitatii in stoc si posibilitatea de livrare intr-un termen de pana la 30 de zile calendaristice. Preturile afisate pot fi modificate periodic. Nu garantam disponibilitatea pe stoc a produselor pentru promotie. Promotiile pot fi intrerupte sau anulate in orice moment fara nici o notificare prealabila.

Termenul de livrare incepe de la momentul primirii de catre cumparator a confirmarii comenzii sale. Daca in termen de 2 zile de la plasarea comenzii, Cumparatorul nu confirma telefonic/mail/SMS, productia si livrarea comenzii respective vor fi anulate.

 Vanzatorul is rezerva dreptul de a exclude metoda de plata ramburs clientilor care care au refuzat / nu au receptionat comenzi fara a anunta in prealabil Vanzatorul despre intentia de anulare, in aceasta situatie fiind optionale doar platile prin transfer bancar sau card online. De asemenea,  pentru comenzile cu valoare peste 1000 lei, vanzatorul isi rezerva dreptul de a solicita achitarea  prin transfer bancar sau card online, excluzand optiunea Ramburs. 

 

5.  GARANTII ASUPRA PRODUSELOR VANDUTE SI SOLUTIONAREA RECLAMATIILOR

Vanzatorul este raspunzator fata de Cumparator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele.

Termenul de garantie este de 6 luni de la data livrarii produsului. Dupa expirarea acestui termen, Cumparatorii pot pretinde remedierea sau inlocuirea produselor care nu pot fi folosite in scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse aparute in cadrul duratei medii de utilizare, in condiţiile legii.

Durata medie de utilizare a produselor comercializate pe website-ul www.tria-alfa.ro este de 6 luni.

Cumparatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate in termen de doua luni de la data la care a constatat-o. Pana la proba contrara, lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezuma ca a existat la momentul livrarii acestuia, cu exceptia cazurilor in care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.

Cumparatorul are obligatia de a returna produsul/produsele defecte, exclusiv prin intermediul firmei de curierat cu care i-au fost livrate de catre Vanzator, catre  SC TRIA ALFA BIJUTERII SRL, la adresa:  Strada Drumul Intre Tarlale nr. 45A  Bucuresti, sector 3. COD POSTAL 032982

Cumparatorul va returna produsul/produsele defecte cu elementele de identificare intacte (serial number/eticheta, sigilii ), impreuna cu accesoriile aferente, in starea in care au fost primite de cumparator, impreuna cu o copie a facturii fiscale, in orice ambalaj de natura a asigura transportul produsului/produselor in siguranta (fara sa fie necesara pastrarea ambalajului original). In cazul in care produsele ajung la Vanzator incomplete sau intr-o alta stare decat cea in care au fost trimise de Vanzator, urmare a neglijentei Cumparatorului si fara documentele solicitate, garantia nu va fi solutionata.

In cazul lipsei conformitatii produselor, Cumparatorul are dreptul:

i)  de a solicita Vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, in conditiile urmatoare:

-  in cazul lipsei conformitatii, Cumparatorul are dreptul de a solicita Vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este disproportionata sau imposibila. O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune Vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare: valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate; importanta lipsei de conformitate; daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru Cumparator. O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca Vanzatorul nu poate asigura produse identice pentru inlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

- orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre Vanzator si Cumparator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care Cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta Vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul Vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare.

-    in cazul repararii produsului, in acesta vor fi montate numai piese noi.

-    Vanzatorul are aceleasi obligatii pentru produsul inlocuit ca si pentru produsul vandut initial.

-   notiunea fara plata se refera la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile postale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manopera, materiale utilizate şi ambalare.

ii)    de a beneficia de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs, in conditiile urmatoare:

-   Cumparatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri: daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului;  daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila; daca Vanzatorul nu a luat masura reparatorie, in termen de 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare, fara inconveniente semnificative pentru Cumparator.

-     Cumparatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa conformitatii este minora.

In cazul in care nici una dintre variantele de mai sus nu este posibila, clientului i se va rambursa contravaloarea produsului, prin ordin de plata in cont bancar.

Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea Cumparatorului doar in cazul in care se constata ca defectiunea sesizata de catre client nu este o problema de garantie, ci un rezultat al unei utilizari neadecvate a produsului.

Garantia se refera exclusiv la defecte de fabricatie si nu acopera defectiuni aparute in urma utilizarii necorespunzatoare a produsului sau uzura de purtare. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate, cum ar fi supunerea la diverse substante pe baza de alcool, apa, umezeala sau orice fel de lichide, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc., interventia mecanica sau plastica asupra produselor etc.

Orice alta reclamatie primita de la Cumparator va fi solutionata de Vanzator in cel mai scurt termen posibil, dar care nu va depasi 30 de zile calendaristice. Vanzatorul va depune eforturile necesare identificarii unei solutii satisfacatoare.

 

 PRECAUTII SI INFORMATII UTILE DESPRE BIJUTERII

Placarea bijuteriilor din metal comun cu aur 24k, rodiu sau argint 1000: se face prin acoperire galvanica a unui  metal de bază nepretios, respectiv staniu (100%), cu un strat de metal pretios de aur/argint/rhodium de 1 micron.

In urma purtarii intensive acoperirile de aur si argint vor disparea in timp sau se vor patina (cazul argintului pur 1000 care oxideaza/ se ingalbeneste natural ) necesitand repetarea procedurilor tehnice de placare. Placarea cu rhodium este cea mai rezistenta si mai stabila in timp, insa nu exclude complet cele mentionate mai sus.

 Pentru a proteja cat mai bine si a prelungi durata de viata a bijuteriilor dvs. este necesar sa urmati recomandarile de mai jos:

a. Va recomandam sa feriti bijuteriile de lovituri, sa deschideti cu delicatete bratarile, cerceii, colierele, lanturile  etc.

b. Bijuteriile se vor da jos obligatoriu inainte culcare/dus/inot, de a spala vasele sau inaintea altor activitati similare in care bijuteriile ar veni in contact cu apa, detergenti, produse cosmetice si chimice sau corozive, pentru a evita dezlipirea monturilor ( pietre semipretiose, cristalele , margele), uzura partilor metalice sau care contin  alte materiale si pentru a nu-si schimba culoarea si a nu se deteriora stratul de metal pretios de la suprafata.

c. Bijuteriile aurite/ argintate/ rodinate/cuprate isi pierd  luciul si chiar depunerea de metal pretios daca intra in contact direct cu sprayuri, produse cosmetice, produse petro-chimice, diluanti sau solventi!

d. Materialele de natura organica ( perle, coral, scoici, sidef , pietre semipretioase) precum si produsele care sunt emailate ( cu vopsea acrilica, rasina epoxidica sau email la rece) sunt sensibile la produsele cosmetice, petro-chimice, alcool, dizolvanti/diluanti/ solventi! 

e. Colierele nu se vor purta in timpul somnului, pentru a evita deteriorarile sau ranirile.

f. Bijuteriile nu se vor purta in timpul unor activitati fizice de contact sau care au ca rezultat transpiratia abundenta , pentru a se evita zgarierea stratului de suprafata , dezlipirea partilor sau indepartarea  stratului de suprafata al bijuteriei.

g. Pentru ingrijirea bijuteriilor si pastrarea stralucirii acestora  va recomandam sa utilizati o carpa moale, speciala pentru curatarea acestora si in nici un caz nu utilizati solventi sau substante chimice. NU frecati! De asemenea, nu folositi parfum, creme sau spray fixativ in  vecinatatea bijuteriilor.

h. Nu lipiti cristalele si componentele cazute cu adeziv tip “picatura” sau de orice alt tip. in caz contrar, bijuteria isi pierde garantia si nici nu mai poate fi recuperata prin reconditionare.

i. Nu pastrati bijuteriile in aer liber intr-un mediu umed, in cutii de carton, pungi de hartie sau de lemn- lemnul, stejarul in special, contine un acid care ii grabeste ingalbenirea, ci doar in saculeti de bumbac, individual, la loc uscat. Transportarea lor se face doar in cutia de bijuterie aferenta.

j. Pentru modelele de bijuterii decorate cu cristale , perle sticla, sticla de Murano ), in cazul caderii acestora , producatorul sau dupa caz vanzatorul le va inlocui intr-un termen rezonabil,  numai in situatiile in care acest lucru nu este imputabil cumparatorului. 

k. Conform legii 449/2003, art. 11 alin.2, cumparatorul nu poate cere inlocuirea bijuteriei din motivul caderii/spargerii  cristalelor/perlelor sau spargerii margelelor din sticla de Murano. 

 Reconditionarea bijuteriilor se face gratuit in termen de 6 luni doar daca au fost respectate punctele de mai sus.

  Reparatiile de service pentru cazurile care nu sunt incluse in aceasta garantie vor fi facturate cumparatorului.               

 Garantia nu include deterioarea provocata bijuteriei din nerespectarea indicatiilor de la punctul 1 ( precautii si informatii utile), accidentelor, a neglijentei, a utilizarii necorespunzatoare a acesteia sau a altor factori care nu au legatura cu defectele de material sau de manopera.

 Nu se ofera garantie in cazul persoanelor alergice ( alama, cupru, staniu, aur 9k, argint sub 950) sau cu alte afectiuni ale pielii,  si nu incurajam purtarea bijuteriilor de acest tip de catre persoanele cu sensibilitati. 

 

 

6.  RETRAGEREA DIN CONTRACTUL INCHEIAT LA DISTANTA

Drepturile Cumparatorului si obligatiile Vanzatorului

Cumparatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a se retrage din contractul incheiat la distanta prin achizitionarea de produse de pe website-ul www.tria-alfa.ro, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere. Perioada de 14 zile incepe sa curga din ziua in care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de Cumparator, intra in posesia fizica a produselor, in cazul contractelor de vanzare, sau:

(i) in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat, ziua in care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de Cumparator, intra in posesia fizica a ultimului produs;

(ii) in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese, ziua in care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de Cumparator, intra in posesia fizica a ultimului produs sau a ultimei piese;

(iii) in cazul contractelor pentru livrarea periodica de produse pe o perioada de timp determinata, ziua in care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de Cumparator, intra in posesia fizica a primului produs;

Cumparatorul va returna produsul/produsele cu elementele de identificare intacte (serial number, logo sigilii ), impreuna cu accesoriile aferente, in starea in care au fost primite de Cumparator, impreuna cu o copie a facturii fiscale, in orice ambalaj de natura a asigura transportul produsului/produselor in siguranta (fara sa fie necesara pastrarea ambalajului original).

( returnarea bijuteriei fara cutia de bijuterii in care a fost expediata initial sau primirea cutiei de bijuterii deteriorata/uzata,presupune facturarea unui cost de 25 lei/ cutie clientului)

In cazul in care produsele ajung la Vanzator incomplete sau intr-o alta stare decat cea in care au fost trimise de Vanzator, urmare a neglijentei Cumparatorului si fara documentele solicitate, produsele nu vor fi primite de Vanzator. 

 Inlaturarea si eventual reatasarea sigiliului insotitor de pe bijuterii presupune automat ca produsul a fost purtat, prin urmare va fi obligatoriu reconditionat / reparat/ igienizat ( daca va mai fi posibil) , conditiile de rambursare a sumelor pentru produsul/produsele returnat/e supunandu-se celor mentionate mai sus. Taxa minima de reconditionare este de 50 lei/ produs ( include costul sigiliului si reigienizarea/ reconditionarea cerceilor ), dar se calculeaza in functie de starea produsului la returnare si de procedeele tehnice de reparare/reconditionare necesare readucerii la starea initiala de la momentul livrarii).

Cumparatorul este obligat sa informeze profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract inainte de expirarea perioadei de retragere. In acest scop, Cumparatorul poate alege una dintre următoarele variante:

a) de a folosi modelul de formular de retragere prevazut mai jos;

b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract, la adresa de e-mail office@tria-alfa.ro sau

Se considera ca Cumparatorul si-a exercitat dreptul de retragere in perioada de retragere de 14 zile calendaristice in cazul in care comunicarea cu privire la exercitarea dreptului de retragere este transmisa de catre Cumparator inaintea expirarii acestei perioade, la urmatorul destinatar:

SC TRIA ALFA BIJUTERII SRL

J40/2496 /2000

CUI RO12818780

Strada Drumul Intre Tarlale nr. 45A

Bucuresti, sector 3. COD POSTAL 032982

Vanzatorul va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea Cumparatorului reprezentand contravaloarea produsului/produselor achizitionate, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere. Vanzatorul va rambursa sumele mentionate folosind  modalitatea de plata - transfer bancar.

Cu exceptia cazului in care Vanzatorul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, in cazul contractelor de vanzare, profesionistul poate amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea Cumparatorului conform careia acesta a trimis produsele catre Vanzator, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

 

Drepturile Vanzatorului si obligatiile Cumparatorului

Cu exceptia cazului in care Vanzatorul s-a oferit să recupereze el insusi produsele, Cumparatorul returneaza produsele sau le inmaneaza Vanzatorului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile calendaristice. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de Cumparator inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Cumparatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care Vanzatorul accepta sa suporte acele costuri sau in care Vanzatorul nu a informat Cumparatorul ca aceste costuri trebuie suportate de Cumparator.

Cumparatorul va trebui sa suporte costul aferent returnarii produselor în caz de retragere. Aceasta obligatie este valabila si in ipoteza in care produsele, prin insasi natura lor, nu pot fi, in mod normal, returnate prin posta.

Cumparatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru Cumparator in a-si exercita dreptul de retragere. Indiferent de situatie, Cumparatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor in cazul in care Vanzatorul a omis sa il informeze cu privire la dreptul de retragere.

Dreptul de retragere din contract al Cumparatorului nu va putea fi exercitat in cazul furnizarii de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar pentru acesta.

 

Click aici pentru formularul de retur http://www.tria-alfa.ro/retur/

 

7. FORTA MAJORA SI CAZUL FORTUIT

Raspunderea Vanzatorului si a Cumparatorului (exemplu – pentru intarziere in livrare sau nelivrare, returnare produs, efectuare plata) este inlaturata atunci cand impiedicarea este cauzata de forta majora sau de caz fortuit, cu conditia ca aceste evenimente exceptionale sa fie aduse la cunostinta celeilalte parti in termen de o zi de la data incetarii, sau daca forta majora si cazul fortuit dureaza mai mult de 5 zile, in cea de-a 6-a zi.

Forta majora este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil si inevitabil. Sunt considerate cauze de forta majora: razboiul, revolutia, incendiul, calamitati naturale (e.g. inundatii, cutremure), greva transportatorilor/lucratorilor aeroporturilor etc.

Cazul fortuit este un eveniment care nu poate fi prevazut si nici impiedicat de catre cel care ar fi fost chemat sa raspunda daca evenimentul nu s-ar fi produs.

Daca una dintre parti este exonerata de raspundere contractuala pentru un caz fortuit, ea este, de asemenea, exonerata si in caz de forta majora.

 

8. SOLUTIONAREA LITIGIILOR

Disputele si litigiile izvorate din raportul contractual la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator vor fi guvernate de legea romana, competenta de solutionare apartinand instantelor judecatoresti de drept comun.

 

9. LIMITAREA RĂSPUNDERII PENTRU LINK-URILE CATRE SITE-URI ALE UNOR TERTI

Website-ul www.tria-alfa.ro poate conţine link-uri catre alte website-uri aflate in proprietatea sau operate de terte parti independente. Aceste link-uri fie sunt furnizate de Vanzator pentru ajutor si pentru referinta, fie folosesc rezultate de cautare automata pentru a va conecta catre website-uri care contin informatii similare cu cele cautate de dumneavoastra anterior.

Vanzatorul nu controleaza aceste site-uri şi, prin urmare, nu poate fi tras la raspundere pentru niciun continut postat pe aceste site-uri. Aparitia acestor link-uri nu trebuie interpretata in nici un caz ca fiind o aprobare, autorizare sau garantie din partea SC TRIA ALFA BIJUTERII SRL pentru acel site sau continutul sau.

In cazul in care aceste link-uri conduc catre website-uri care conţin informaţii ce pot fi considerate nepotrivite sau ofensatoare, SC TRIA ALFA BIJUTERII SRL nu va fi tinuta raspunzatoare pentru acurateţea sau legalitatea continutului lor, dar nici pentru posibile incalcari ale drepturilor de proprietate intelectuala.

Tranzactiile care au loc intre Cumparator si orice terta parte urmare a accesarii acestor link-uri isi vor produce efectele exclusiv intre Cumparator si terta parte, SC TRIA ALFA BIJUTERII SRL  neputand fi trasa la raspundere in posibile conflictele izvorate din aceste conflicte.

 

10. INTERPRETAREA TERMENILOR SI CONDITIILOR

Continutul prezentei sectiuni se va interpreta in sensul in care pot produce efecte, iar nu in acela in care nu ar putea produce niciunul.

Prevederile din prezenta sectiune intitulata „Termeni si conditii de utilizare a website-ului www.tria-alfa.ro” care sunt destinate sa exemplifice sau sa inlature orice indoiala asupra aplicarii lor la un caz particular nu restrang aplicarea in alte cazuri care nu au fost expres prevazute.

Termenii si conditiile susceptibile de mai multe intelesuri se interpreteaza in sensul ce se potriveste cel mai bine naturii si obeictului contractului.

Termenii si conditiile se interpreteaza unele prin altele, dand fiecareia intelesul ce rezulta din ansamblul contractului.

Daca una sau mai multe prevederi ale Termenilor si Conditiilor Generale sunt sau devin complet sau parţial nule, caduce sau contrare legii urmare a unor modificari de acte normative, aceasta/acestea nu va/vor afecta valabilitatea celorlalte prevederi. In acest caz, prevederea complet sau partial nula, caduca, contrara legii va fi inlocuita, in conformitate cu acordul comun al partilor sau cu dispozitia legala modificata, de o prevedere valida care se apropie cat mai mult posibil de scopul urmarit de prevederea complet sau partial nula, caduca sau contrara legii.

 

11. OBLIGAȚII PRIVIND RESPECTAREA DREPTURILOR DE PROPRIETATE INTELECTUALA

Continutul acestui site incluzand, dar fara limitare: descrieri (text), grafica, imagini statice sau dinamice (video), caracteristici, preturi, forma de prezentare, web-design, marci, logo-uri neinregistrate, etc. este protejat prin drepturi de proprietate intelectuala si nu poate fi utilizat in orice fel, prin modalitatile descrise de actele normative care reglementeaza dreptul de autor, marcile si indicatiile geografice, desenele si modelele, topografiile de produse semiconductoare, modelele de utilitate, brevetele de inventie, fara acordul scris al proprietarului website-ului www.tria-alfa.ro

 

12. DATE DE CONTACT ALE AUTORITATII COMPETENTE PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC)

Telefonul consumatorilor: 0219551

Sediu: Bucureşti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865

Link pentru depunere formular reclamatie:

http://reclamatii.anpc.ro/

 


 

FORMULAR DE RETRAGERE DIN CONTRACT*

 

*Prezentul formular se trimite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract.

 

Catre:

SC TRIA ALFA BIJUTERII SRL

CUI RO12818780

J40/2496/2000

Strada Drumul Intre Tarlale nr. 45A

Bucuresti Sect 3 , COD POSTAL 032982

 Telefon mobil / whatsapp:+40 771 395 069

E-mail: office@tria-alfa.ro

 

 ** Cererea de mai jos se transmite prin e-mail la adresa office@tria-alfa.ro, semnatura nu este necesara.

CERERE  RETUR: 

Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor

la vanzarea urmatoarelor produse:

…………………………………………………………………………………….

numar comanda/ nr. factura  ……………………. primite la data de ………………………..

 

Nume Cumparator: ……………………………………………………………….

Adresa Cumparator: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………....

Cont IBAN si banca Cumparator: ..............................................................................

 

Semnatura Cumparator:** ……………………………………………….

 

Data: …………………………………….